Na przekąskę, sałatka

Najlepszymi przekąskami, które nie powodują wzrostu masy naszego ciała są wszelkiego rodzaju sałatki. Z tego też względu możemy jeść zarówno sałatki warzywne, jak i owocowe, ponieważ posiadają one bardzo mało kalorii, ale są także smaczne i doskonale wpływają na zdrowie naszego organizmu. Warto przede wszystkim jeść sałatki zrobione z arbuza, truskawek, melona oraz porzeczek i jagód, ponieważ ich dodatkową zaletą jest fakt, ze posiadają spore ilości chromu. Substancja, jaką jest chrom hamuje apetyt, dlatego też nie chce nam się tak często jeść, przez co nie dostarczamy organizmowi dużej ilości kalorii. Zaletą chromu jest także to, że podnosi on odporność naszego organizmu, a także wpływa na obniżenie cholesterolu we krwi. Warto wspomnieć także o przekąsce, jaką jest zielona sałata. Jedna główka sałaty posiada jedynie piętnaście kalorii, zaś zalet ma naprawdę bardzo dużo. Przede wszystkim zielona sałata zapewnia witalność, urodę, zdrowie a także wpływa na ogólną kondycję. Trudno jeść sałatę jałową, dlatego też można wzbogacić jej smak stosując w tym celu naturalne sosy, jak na przykład jogurtowy, sok z cytryny, czy też oliwkę z oliwek. Sałata jest doskonałym źródłem błonnika, a z tego też względu na dłuższy czas możesz zapomnieć o jedzeniu, ponieważ hamuje on nasz apetyt. Oprócz tego sałata bogata jest także w witaminy, które mają za swe główne zadanie przyśpieszać trawienie tłuszczów.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.